KIT DIGITAL SEGMENT III (0 a 3 treballadors) BOE 12 OCTUBRE Nº 245

La data d'obertura és per al 20 d'octubre vinent i amb una convocatòria d'un any.
Subvencions destinades a la digitalització de les empreses.
El programa té una partida pressupostà ria de 3.067 milions d'euros dels fons Next Generation,
Subvencions es poden demanar
Pà gina web i presència a Internet. Import mà xim: 2000 €.
Comerç electrònic. Import mà xim: 2000 €.
Gestió de xarxes socials: Import mà xim: 2.500€.
Gestió de clients i/o proveïdors. Import mà xim: 4.000€.
Intel·ligència empresarial i analÃtica. Import mà xim: 4.000€.
Serveis i ferramentes d'oficines virtuals. import mà xim: 250 €/usuari.
Gestió de processos. Import mà xim: 6.000€.
Factura electrònica. Import mà xim: 1000 €.
Comunicacions segures. Import mà xim: 6.000€.
Ciberseguretat en lÃnia. Import mà xim: 6.000€.
Â
MOLT IMPORTANT : Si encara no tens el teu Kit Digital, recorda que la sol·licitud va per ordre d'arribada fins a completar el pressupost
Â
Valero Tax Legal t'ajudarà en la presentació de la sol·licitud Pots contactar amb jp@valerotaxlegal.com, tel 972 697 990CONTINGUT RELACIONAT
-
Coneixes Prevenció10.es? L’eina gratuïta de l’INSST per a autònoms i petites empreses
Complir amb la prevenció de riscos laborals és obligatori, però no ha de ser complicat ni costós. Amb Prevenció10.es, el Ministeri de Treball posa a disposició dels autònoms i petites empreses una eina oficial, gratuïta i fà cil d’utilitzar.
-
Pot una empresa rebutjar pagaments en efectiu?
L'efectiu continua sent un mitjà de pagament và lid a Espanya, però la seva acceptació no sempre és obligatòria. Existeixen certs lÃmits i excepcions que permeten a les empreses rebutjar-lo legalment.
-
Verificació de factures amb codi QR: cap a un model fiscal més transparent
L’Agència Tributà ria (AEAT) ha activat un nou servei que permet als clients verificar les factures mitjançant l’escaneig d’un codi QR inclòs al document. Aquesta funcionalitat, disponible des de l’abril de 2025 amb el sistema VERI*FACTU, forma part del procés de digitalització i control fiscal, i promou la col·laboració ciutadana per combatre el frau.